W walce możemy wykorzystywać także umiejętności, które bardzo pomagają. Każdą umiejętność możemy użyć raz w walce. Bierzcie z głową, żeby te umiejętności dla danej postaci były realne. Wybieramy dwie Aktywne i jedną Pasywną.
Umiejętności Aktywne:
Zwinny: Po użyciu tej umiejętności przejmujesz inicjatywę w walce. Musisz napisać ją po poście rywala, przed postem sędziego. Nie możesz użyć tej umiejętności, kiedy rywal wcześniej zapiął Ci dźwignię
Wszechstronny: W jednym poście możesz użyć o jeden cios z KP więcej, czyli w naszym wypadku 3.
Technik: Dzięki tej umiejętności, kiedy wykonasz na kimś cios, nie może zostać skontrowany i zawsze się uda. Uwaga: nie działa na finishery!
Nieuczciwy: Podczas walki możesz wykonać jeden brudny cios, np. kop w krocze, wsadzenie palca w oko...
Gwiazdor: Możesz wykonać jeden cios z KP przeciwnika. [F] i [SM] będą liczone jako normalny cios. Uwaga: nie działa na suby.
Wytrwały: Dzięki tej umiejętności automatycznie uwalniasz się z suba
Submissionowiec: Z tą umiejętnością, kiedy zapniesz dźwignię zabierasz jedną szansę z wyjścia przeciwnikowi.
Silny: Kiedy użyjesz tej umiejętności, wyrywasz się z pinu i automatycznie wstajesz.
Kicker: Przy tej umiejętności zadajesz dwa razy większe obrażenia, kopiąc rywala.
--------
Umiejętności Pasywne:
Sponsor: Ten zawodnik, przy wchodzeniu do ringu i na segmentach nosi koszulkę/spodnie ze znakiem sponsora. Dzięki temu dostaje +10.000$!
Bogacz: Przy zakupie dowolnej rzeczy, np. domu, czy samochodu zawodnik dostaje 50% rabatu. Obowiązuje to wszystkie zakupy.
Inny: Dzięki tej Umiejętności zawodnik może mieć o 2 ciosy więcej niż zwykle. Nie mogą być to Finishery i Sygnature Moves! (Może mieć 22 ciosy).
Power House: ! Jego walka w zwarciu i przeróżnych klinczach jest o wiele lepsza! Rzucanie rywalem, wykonywanie mocnych akcji, lub też atakowanie innymi przedmiotami!
|