Narkoman - 2011-12-23 09:55:08

W walce możemy wykorzystywać także umiejętności, które bardzo pomagają. Każdą umiejętność możemy użyć raz w walce. Bierzcie z głową, żeby te umiejętności dla danej postaci były realne. Wybieramy dwie Aktywne i jedną Pasywną.

Umiejętności Aktywne:

Zwinny:
Po użyciu tej umiejętności przejmujesz inicjatywę w walce. Musisz napisać ją po poście rywala, przed postem sędziego. Nie możesz użyć tej umiejętności, kiedy rywal wcześniej zapiął Ci dźwignię

Wszechstronny:
W jednym poście możesz użyć o jeden cios z KP więcej, czyli w naszym wypadku 3.

Technik:
Dzięki tej umiejętności, kiedy wykonasz na kimś cios, nie może zostać skontrowany i zawsze się uda. Uwaga: nie działa na finishery!

Nieuczciwy:
Podczas walki możesz wykonać jeden brudny cios, np. kop w krocze, wsadzenie palca w oko...

Gwiazdor:
Możesz wykonać jeden cios z KP przeciwnika. [F] i [SM] będą liczone jako normalny cios. Uwaga: nie działa na suby.

Wytrwały:
Dzięki tej umiejętności automatycznie uwalniasz się z suba

Submissionowiec:
Z tą umiejętnością, kiedy zapniesz dźwignię zabierasz jedną szansę z wyjścia przeciwnikowi.

Silny:
Kiedy użyjesz tej umiejętności, wyrywasz się z pinu i automatycznie wstajesz.

Kicker:
Przy tej umiejętności zadajesz dwa razy większe obrażenia, kopiąc rywala.

--------

Umiejętności Pasywne:

Sponsor:
Ten zawodnik, przy wchodzeniu do ringu i na segmentach nosi koszulkę/spodnie ze znakiem sponsora. Dzięki temu dostaje +10.000$!

Bogacz:
Przy zakupie dowolnej rzeczy, np. domu, czy samochodu zawodnik dostaje 50% rabatu. Obowiązuje to wszystkie zakupy.

Inny:
Dzięki tej Umiejętności zawodnik może mieć o 2 ciosy więcej niż zwykle. Nie mogą być to Finishery i Sygnature Moves! (Może mieć 22 ciosy).

Power House: !
Jego walka w zwarciu i przeróżnych klinczach jest o wiele lepsza! Rzucanie rywalem, wykonywanie mocnych akcji, lub też atakowanie innymi przedmiotami!

www.szefowe.pun.pl www.icp2008.pun.pl www.jebacstudentow.pun.pl www.g7x8s1.pun.pl www.extraklasa.pun.pl